شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

برنامه‌های برای كارايی بهتر گوشی ها

علم و فرهنگ

تبلیغات

برنامه‌های برای كارايی بهتر گوشی ها

  

 

 برنامه‌هايی برای كارايی بهتر گوشی ها

 

برنامه‌هاي متنوعي وجود دارد كه به كاربران اجازه مي‌دهد اپليكيشن‌هاي مدنظر خود را طراحي و روي گوشي‌شان نصب كنند.

 

تعداد زيادي از اين برنامه‌ها را مي‌توانيد از طريق جستجوگر‌هاي مختلف طراحي كرده تا در مرحله بعدي استفاده‌هاي لازم را از آنها داشته باشيد.

 

تعداد زيادي از اين برنامه‌ها آنچنان كه بايد به داشتن تخصص برنامه‌نويسي نياز نداشته، بلكه براحتي و با داشتن كمي تبحر در چنين زمينه‌اي مي‌توانيد بسادگي برنامه‌هاي مورد علاقه‌تان را در كوتاه‌ترين زمان ممكن بسازيد. 

برنامه‌هايي كه در اينجا مورد بررسي قرار خواهد گرفت در رده يكي از برترين برنامه‌هايي است كه برنامه نويسان مختلف با آنها كار كرده و علاقه زيادي به استفاده مجدد از آنها دارند.

 

Buzztouch

 

 

شما مي‌توانيد چنين قابليتي را در اينترنت پيدا كنيد. علاوه بر اين مي‌توانيد با كمك اين نرم‌افزار براي سيستم‌عامل اندرويد يا اپل‌تان برنامه‌اي دلخواه‌ طراحي كنيد. 

در ضمن با كمك اين برنامه مي‌توانيد خيلي سريع كد‌هاي برنامه مورد نظر را دانلود كنيد. اين عمل به شما اجازه مي‌دهد به منبع اطلاعاتي برنامه Buzztouch متصل شده و برنامه دلخواهتان را طراحي كنيد. 

حتي مي‌توانيد تمام ارتباطات برنامه طراحي شده‌تان را با Buzztouch قطع كرده تا از اين طريق كنترل كامل برنامه طراحي شده‌تان را در دست گيريد.

از ديگر مزاياي كار با چنين برنامه‌اي پايين بودن هزينه‌هاي مربوط به طراحي و نگهداري از آن است، چرا كه نيازي نيست مبلغي به صورت ماهانه به منظور عضويت در اين سايت پرداخت كنيد.

 

Telerik Icenium

 

 

اين، اولين برنامه‌اي است كه به منظور طراحي از طريق سيستم‌هاي فوق پيشرفته ابري در اختيار كاربران قرار گرفته است، با وجود اين همانند نرم‌افزار Buzztouch شما مي‌توانيد با كمك آن براي هر دو سيستم‌عامل اندرويد و اپل به طراحي برنامه مورد علاقه‌تان بپردازيد بنابراين شما مي‌توانيد روي هر رايانه يا گجت ديگري كه علاقه داريد برنامه مورد نظرتان را طراحي كرده و دست آخر آن را روي گوشي‌تان به همراه داشته باشيد. 

از ديگر مزاياي اين برنامه مي‌توان به كم‌حجم‌بودن اپليكيشن‌هاي طراحي شده توسط اين برنامه اشاره كرد، چرا كه با طراحي در چنين نرم‌افزاري تنها حدود چند مگابايت از فضاي گوشي‌تان اشغال خواهد شد نه بيشتر. 

علاوه بر موارد گفته شده مي‌توان بسادگي كار با اين برنامه و پيشرفت سريع كارهاي مورد علاقه‌تان در آن اشاره كرد.

 

Socialize AppMakr

 

 

شما با اين برنامه‌ مي‌توانيد به هر زباني كه علاقه داشتيد برنامه دلخواهتان را طراحي كنيد. شعار اصلي اين برنامه‌ها آسان و سريع‌تر‌كردن محيط‌ها به منظور طراحي برنامه‌هاي مختلف است.

به همين منظور بيشتر تمركز اين نرم‌افزار روي طراحي اپليكيشن بنا شده و به نوع كدنويسي توجه چنداني نمي‌شود.

خيلي از كاربران بر اين باورند كه اين اپليكيشن جزو يكي از اولين برنامه‌هايي بود كه به بازار آمد و اساس كار با محيط DIY را براي تمام كاربران فراهم كرد، به همين دليل استفاده از چنين برنامه‌اي از آنچه تصور مي‌كنيد بسيار آسان‌تر است.

علاوه بر موارد گفته شده، با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد به محل تبادل نظر عمومي كه اين كمپاني در نظر گرفته، رفته و در آن از ديگر كاربران نيز كمك بگيريد.

در حقيقت چنين محيط‌هايي مي‌تواند بسيار موثر واقع شده و به شما كمك كند تا بتوانيد اشكالات‌تان را برطرف كنيد. اگر هم نتوانستيد، مي‌توانيد از كاركنان اين كمپاني مشورت بگيريد.

تنها مشكل موجود در اين برنامه مدت زمان زيادي است كه بايد صرف به‌روز‌رساني برنامه طراحي شده‌تان كنيد؛ زيرا در حدود چند هفته يا چند ماه طول مي‌كشد تا بتوانيد كارهاي مورد علاقه‌تان را روي اين اپليكيشن انجام دهيد.

 

RunRev LiveCode

 

 

به شما اين امكان را مي‌دهد تا بتوانيد براي يك‌بار هم كه شده برنامه مورد علاقه‌تان را براي موبايل، وب و رايانه‌‌هاي معمولي برنامه‌نويسي كنيد. اين برنامه داراي زباني مخصوص است كه مي‌توانيد با كمك آن برنامه مورد علاقه‌تان را طراحي كنيد.

بر اساس ادعاي كمپاني سازنده اين برنامه، اين اپليكيشن بسيار متفاوت‌تر از ديگر اپليكيشن‌هاي موجود در بازار است؛ زيرا شما مي‌توانيد برنامه‌اي را طراحي كنيد كه بر چند پلتفرم مي‌تواند كار كند. علاوه بر اين، شما از برنامه‌اي بسيار پايدار برخوردار هستيد.




برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.